Komunikat Kierownika Sztabu Antykryzysowego w sprawie zmian w organizacji dystrybucji korespondencji w Politechnice Łódzkiej, 27 marca 2020 r.

Szanowni Państwo, w związku z zaostrzającą się sytuacją wywołaną pandemią wirusa SARS-CoV-2 zmienia się sposób działania Kancelarii Głównej PŁ w zakresie dystrybucji korespondencji pomiędzy jednostkami Uczelni i począwszy od dnia 30.03.2020 r. do odwołania:

1) Wszystkie dokumenty i korespondencję wewnętrzną należy przesyłać w wersji elektronicznej korzystając z adresów służbowych poczty elektronicznej pracowników, doktorantów i studentów. Wersje papierowe dokumentów należy zachować i przekazać do odpowiednich adresatów po odwołaniu tego Komunikatu;

2) Korespondencja kierowana do jednostek Politechniki Łódzkiej, jak i kierowana z jednostek Uczelni do osób i instytucji zewnętrznych będzie dystrybuowana w dalszym ciągu, ale zmieniają się zasady dystrybucji. Pracownicy Kancelarii Głównej PŁ będą dostarczali i odbierali korespondencję z wyznaczonych punktów zbiorczych w budynkach Uczelni. Pracownicy poszczególnych jednostek odpowiedzialni za utrzymanie ciągłości ich pracy będą zobowiązani do dostarczenia korespondencji wraz z rejestrem do wyznaczonych punktów w określonym czasie, a następnie odebrania korespondencji wraz z rejestrem z tego punktu. Lokalizację poszczególnych punktów dystrybucji w budynkach Uczelni, jak i godziny dostarczania i odbierania korespondencji w załączonym komunikacie.

Osobą odpowiedzialną za wszelkie sprawy związane z dystrybucją korespondencji jest p. mgr Małgorzata Polakow-Banaszkiewicz (tel. 42 631-21-06, e-mail: malgorzata.polakow-banaszkiewicz@p.lodz.pl) i do której należy kierować pytania i uwagi.

 
prof. dr hab. inż. Krzysztof Jóźwik
Prorektor ds. Kształcenia PŁ
Kierownik Sztabu Antykryzysowego PŁ